Specialisti za elektrotehnični material

 

Zaposlitev

Elektronabava > Zaposlitev

Naše podjetje je del uspešne globalne trgovske družbe Rexel, vodilnega distributerja elektromateriala in opreme na svetu. Z več kot 70 letno tradicijo, se trudimo kar največ prispevati k racionalni rabi energije in s tem k boljši kakovosti življenja ljudi, ki jim ni tuja skrb za lastno okolje. Skrbimo, da so naši sodelavci enakovreden sogovornik našim kupcem, kot profesionalci na področju elektrotehnike in so sposobni nuditi vse potrebne informacije ter poiskati ustrezne rešitve.

Za več informacij se lahko obrnete direktno na kadrovska@elektronabava.si.

Prosta delovna mesta:

NABAVNI KOMERCIALIST (m/ž)

Ključna vsebina dela:

  • spremljanje dobav in zalog blaga,
  • naročanje blaga pri odobrenih dobavitelji glede na plan nabave, stanje zalog naročil,
  • priprava nabavne in carinske dokumentacije,
  • spremljanje ter analiziranje dobaviteljev in nabave, priprava poročil.

Za opravljanje dela pričakujemo:

  • da imate vsaj V. stopnjo izobrazbe komercialne ali tehnične smeri (elektro, strojne, računalniške ali druge),
  • da ste že pridobili izkušnje na podobnih delih,
  • da poznate elektrotehnični material,
  • da obvladate delo z računalnikom in
  • aktivno znanje angleškega jezika.

Pri sodelavcih nas še posebej navdušuje:

  • vztrajnost, odločnost in ciljna usmerjenost,
  • želja in sposobnost za doseganje visoko zastavljenih ciljev,
  • komunikativnost in smisel za delo z ljudmi,
  • samoiniciativnost,
  • proaktivnost,
  • pripravljenost na spremembe,
  • pozitivna naravnanost,
  • timski duh.

Zavedamo se, da so zaposleni ključnega pomena za uspešnost podjetja, zato vam poleg zanimivega dela v prijetnem, urejenem, dinamičnem okolju z veliko možnostmi tako za strokovno izpopolnjevanje kot tudi za osebni razvoj ponujamo še:

  • plačilo premij za prostovoljno dodatno pokojninsko zavarovanje,
  • plačilo premij za kolektivno nezgodno zavarovanje,
  • stimulativno finančno nagrado na kvartalnem nivoju,
  • letno nagrado za poslovno uspešnost,
  • regres v višini povprečne BRUTO plače v Republiki Sloveniji,
  • plačilo dodatka na stalnost,
  • možnost izobraževanj in usposabljanj,
  • mentorstvo ob zaposlitvi,
  • dodatne preventivne aktivnosti s področja skrbi za zdravje zaposlenih,
  • formalna in neformalna druženja,
  • ostale ugodnosti.

Zanesljivost zaposlitve zagotavljamo s sklenitvijo pogodbe o zaposlitvi za nedoločen čas s 3 – mesečnim poskusnim delom.

Produktni specialist za inštalacijsko opremo s poudarkom na poznavanju industrijske avtomatizacije (m/ž)

Ključna vsebina dela:

  • operativno vodenje blagovne skupine inštalacijska oprema,
  • oblikovanje nabavne in prodajne strategije, ki je v skladu s politiko podjetja,
  • analiziranje trga in validacija novosti na segmentu inštalacijske/industrijske opreme,
  • skrb za založenost poslovnih enot in veleprodajnega skladišča,
  • razvijanje & upravljanje odnosov s strateškimi dobavitelji,
  • obisk poslovnih enot in poslovnih partnerjev,
  • razvoj portfelja in tržnega deleža na segmentu inštalacijske/industrijske opreme,
  • organizacija internega izobraževanja,
  • udeležba na strokovnih izobraževanjih,
  • nenehno posodabljanje poslovnega načrta in implementacija izboljšav,
  • načrtovanje dnevnih aktivnosti skladno s trenutnimi cilji z namenom doseganja določenih kvalitativnih in kvantitativnih ciljev.

Za opravljanje dela pričakujemo:

  • da imate vsaj 6/1, 6/2 ali 7. stopnjo izobrazbe (ekonomske, elektro, strojne, računalniške ali druge),
  • dobre pogajalske lastnosti,
  • poznavanje instalacijske opreme & opreme za industrijsko avtomatizacijo,
  • zelo dobre komunikacijske in organizacijske veščine
  • da obvladate delo z računalnikom,
  • aktivno znanje angleškega jezika,
  • vozniški izpit B kategorije.

Delovno mesto ponuja:

  • super ekipo sodelavcev,
  • konkurenčni finančni paket,
  • dinamično in odgovorno delo, ker nikoli ne zmanjka izzivov,
  • odprto delovno okolje, ki nudi ogromno priložnosti za strokovno nadgrajevanje,
  • sodelovanje z vodilnimi dobavitelji na svojem področju,
  • priložnost, da postanete pomemben člen v skupini REXEL, kjer vladajo dobri odnosi in pozitivna klima.

Pri sodelavcih nas še posebej navdušuje:

  • vztrajnost, odločnost in ciljna usmerjenost,
  • želja in sposobnost za doseganje visoko zastavljenih ciljev,
  • komunikativnost in smisel za delo z ljudmi,
  • samoiniciativnost,
  • proaktivnost,
  • pripravljenost na spremembe,
  • pozitivna naravnanost,
  • ekipni duh.

Zavedamo se, da so zaposleni ključnega pomena za uspešnost podjetja, zato vam poleg zanimivega dela v prijetnem, urejenem, dinamičnem okolju z veliko možnostmi tako za strokovno izpopolnjevanje kot tudi za osebni razvoj ponujamo še:

  • službeni prenosni računalnik in mobilni telefon,
  • plačilo premij za prostovoljno dodatno pokojninsko zavarovanje,
  • plačilo premij za kolektivno nezgodno zavarovanje,
  • stimulativno finančno nagrado na kvartalnem nivoju,
  • letno nagrado za poslovno uspešnost,
  • regres v višini povprečne BRUTO plače v Republiki Sloveniji,
  • plačilo dodatka na stalnost,
  • možnost izobraževanj in usposabljanj,
  • mentorstvo ob zaposlitvi,
  • dodatne preventivne aktivnosti s področja skrbi za zdravje zaposlenih,
  • formalna in neformalna druženja,
  • ostale ugodnosti.

Zanesljivost zaposlitve zagotavljamo s sklenitvijo pogodbe o zaposlitvi za nedoločen čas s 6 – mesečnim poskusnim delom.

ERP & BI specialist (m/ž)

Ključna vsebina dela:

  • odkrivanje, zajem in analiza uporabniških zahtev,
  • proaktivno iskanje smiselnih izboljšav znotraj aplikacij,
  • priprava funkcionalnih in tehničnih specifikacij za ERP in BI,
  • razvoj novih BI aplikacij v Qlik Sense oz. Qlik View,
  • testiranje programskih rešitev,
  • sodelovanje pri integraciji ERP in BI z drugimi aplikacijami,
  • usklajevanje s ključnimi uporabniki in zunanjimi razvijalci,
  • priprava uporabniške dokumentacije,
  • interno izobraževanje poslovnih uporabnikov.

Za opravljanje dela pričakujemo:

  • izobrazbo s področja računalništva oz. informatike,
  • odlično poznavanje relacijskih podatkovnih baz in jezika SQL,
  • zelo dobre analitične sposobnosti,
  • osnovno znanje programiranja,
  • izkušnje s sistemi ERP,
  • izkušnje z razvojem BI,
  • sposobnost samostojnega in timskega dela,
  • velika prednost je poznavanje QlikView, QlikSense, Infor LN in iWare WMS.

Pri sodelavcih nas še posebej navdušuje:

  • vztrajnost, odločnost in ciljna usmerjenost,
  • samoiniciativnost in inovativnost,
  • razumevanje potreb uporabnikov,
  • pripravljenost na spremembe,
  • pozitivna naravnanost,
  • strast do dela,
  • timski duh.

Zavedamo se, da so zaposleni ključnega pomena za uspešnost podjetja, zato vam poleg zanimivega dela v prijetnem, urejenem, dinamičnem okolju z veliko možnostmi tako za strokovno izpopolnjevanje kot tudi za osebni razvoj ponujamo še:

  • službeni prenosni računalnik in mobilni telefon,
  • plačilo premij za prostovoljno dodatno pokojninsko zavarovanje,
  • plačilo premij za kolektivno nezgodno zavarovanje,
  • stimulativno finančno nagrado na kvartalnem nivoju,
  • letno nagrado za poslovno uspešnost,
  • regres v višini povprečne BRUTO plače v Republiki Sloveniji,
  • plačilo dodatka na stalnost,
  • možnost izobraževanj in usposabljanj,
  • mentorstvo ob zaposlitvi,
  • dodatne preventivne aktivnosti s področja skrbi za zdravje zaposlenih,
  • formalna in neformalna druženja.

Zanesljivost zaposlitve zagotavljamo s sklenitvijo pogodbe o zaposlitvi za nedoločen čas s 6 – mesečnim poskusnim delom.

REGIJSKI VODJA PRODAJE - območje: MB in CE oz. LJ in KR (m/ž)

Ključna vsebina dela:

  • vodenje in razvoj zaposlenih,
  • načrtovanje, organizacija in izvedba prodajno-marketinških aktivnosti v regiji,
  • izpolnjevanje plana prodaje in profitabilnosti poslovanja poslovnih enot v regiji,
  • spremljanje tržišča in konkurence,
  • razvoj produktnega portfelja,
  • optimizacija in digitalizacija delovnih procesov.

Za opravljanje dela pričakujemo:

  • da imate vsaj 6/1, 6/2 ali 7 stopnjo izobrazbe (ekonomske, elektro, strojne, računalniške ali druge),
  • vodstvene kompetence za razvoj zaposlenih in dvig organizacijske kulture/klime,
  • prednost predstavlja poznavanje področji: E-mobilnosti, zelene energije, avtomatizacije in digitalizacije pametnih zgradb,
  • da obvladate delo z računalnikom,
  • visok nivo digitalnih in analitičnih kompetenc,
  • aktivno znanje angleškega jezika,
  • vozniški izpit B kategorije.

Pri sodelavcih nas še posebej navdušuje:

  • vztrajnost, odločnost in ciljna usmerjenost,
  • želja in sposobnost za doseganje visoko zastavljenih ciljev,
  • komunikativnost in smisel za delo z ljudmi,
  • samoiniciativnost,
  • proaktivnost,
  • pripravljenost na spremembe,
  • pozitivna naravnanost,
  • timski duh.

Zavedamo se, da so zaposleni ključnega pomena za uspešnost podjetja, zato vam poleg zanimivega dela v prijetnem, urejenem, dinamičnem okolju z veliko možnostmi tako za strokovno izpopolnjevanje kot tudi za osebni razvoj ponujamo še:

  • službeni prenosni računalnik in mobilni telefon,
  • plačilo premij za prostovoljno dodatno pokojninsko zavarovanje,
  • plačilo premij za kolektivno nezgodno zavarovanje,
  • stimulativno finančno nagrado na kvartalnem nivoju,
  • letno nagrado za poslovno uspešnost,
  • regres v višini povprečne BRUTO plače v Republiki Sloveniji,
  • plačilo dodatka na stalnost,
  • možnost izobraževanj in usposabljanj,
  • mentorstvo ob zaposlitvi,
  • dodatne preventivne aktivnosti s področja skrbi za zdravje zaposlenih,
  • formalna in neformalna druženja,
  • ostale ugodnosti.

Zanesljivost zaposlitve zagotavljamo s sklenitvijo pogodbe o zaposlitvi za nedoločen čas s 6 – mesečnim poskusnim delom.

SKRBNIK KLJUČNIH KUPCEV (m/ž)

Ključna vsebina dela:

  • vodenje, načrtovanje, organizacija in izvedba prodajnih aktivnosti na terenu v regiji,
  • zagotavljanje izpolnjevanja plana prodaje,
  • spremljanje tržišča in konkurence,
  • izvajanje poprodajnih aktivnosti – skrb za ključne kupce.

Za opravljanje dela pričakujemo:

  • da imate vsaj 6/1 ali 6/2 stopnjo izobrazbe tehnične smeri (elektro, strojne, računalniške ali druge) ali manj z ustreznimi dokazljivimi izkušnjami,
  • da ste že pridobili izkušnje na podobnih delih,
  • da poznate elektrotehnični material,
  • da obvladate delo z računalnikom,
  • aktivno znanje angleškega jezika,
  • vozniški izpit B kategorije.

Pri sodelavcih nas še posebej navdušuje:

  • želja in sposobnost za doseganje visoko zastavljenih ciljev,
  • komunikativnost in smisel za delo z ljudmi,
  • samoiniciativnost,
  • proaktivnost,
  • pripravljenost na spremembe,
  • pozitivna naravnanost,
  • timski duh.

Zavedamo se, da so zaposleni ključnega pomena za uspešnost podjetja, zato vam poleg zanimivega dela v prijetnem, urejenem, dinamičnem okolju z veliko možnostmi tako za strokovno izpopolnjevanje kot tudi za osebni razvoj ponujamo še:

  • službeni prenosni računalnik in mobilni telefon,
  • plačilo premij za prostovoljno dodatno pokojninsko zavarovanje,
  • plačilo premij za kolektivno nezgodno zavarovanje,
  • stimulativno finančno nagrado na kvartalnem nivoju,
  • letno nagrado za poslovno uspešnost,
  • regres v višini povprečne BRUTO plače v Republiki Sloveniji,
  • plačilo dodatka na stalnost,
  • možnost izobraževanj in usposabljanj,
  • mentorstvo ob zaposlitvi,
  • dodatne preventivne aktivnosti s področja skrbi za zdravje zaposlenih,
  • formalna in neformalna druženja,
  • ostale ugodnosti.

Zanesljivost zaposlitve zagotavljamo s sklenitvijo pogodbe o zaposlitvi za nedoločen čas s 6 – mesečnim poskusnim delom.

Prijavni obrazec

Izpolnite obrazec za prijavo na prosto delovno mesto:






    maks. velikost datoteke 4 MB (formati: pdf, doc in docx)