V Elektronabavi budno spremljamo dogajanje in aktivnosti, vezane na objave o širitvi novega koronavirusa (Covid-19).
Sporočamo vam, da smo skladno z ukrepi Vlade RS s ponedeljkom, 16.3.2020 dalje do preklica, spremenili način poslovanja naših poslovnih enot.
Poslovalnice po celotni Sloveniji od 01.06.2020 naprej, obratujejo v normalno.
V času nakupa vas prosimo, da se držite splošnih navodil za obisk trgovine:
Veleprodaja poteka kot običajno, z naročili preko spletne trgovine, elektronske pošte (e-mail) in po telefonu.
Količina rednih artiklov na zalogi je zadostna in jo lahko preverite v spletni trgovini. Dobavni roki ostajajo nespremenjeni.
Za dobavo artiklov po naročilu se prosim posvetujte z našim prodajnim osebjem.
V skladišču Elektronabave poslovni partnerji ne boste občutili sprememb. Ukrepi s področja varovanja zdravja ne bodo vplivali na dobavo.
Osebni prevzem izdelkov je možen. Pri tem vas prosimo za upoštevanje vseh navodil in skrbnost. Bodite pozorni na primerno razdaljo in uporabo ustreznih preventivnih ukrepov.
Dostavni roki ostajajo nespremenjeni. Še vedno velja, da naročila za izdelke iz zaloge, oddana do 16-ih dostavimo naslednji dan.
Poslovne enote zdaj znova obratujejo, upoštevati je potrebno le dodatne ukrepe. Bolj podrobna navodila se nahajajo zgoraj.
Delovni čas poslovalnic je najdete na tej povezavi.
Vaše običajno osebje je za vas dosegljivo kot do sedaj. Določen del svoje delo opravlja od doma, a so vseeno dosegljivi na iste telefonske številke. Vse kontakte lahko najdete tukaj:
Dogodki in izobraževanja do nadaljnjega ne potekajo. O prihajajočih dogodkih boste obveščeni. V kolikor tega še niste storili, vam predlagamo, da se naročite na naše spletne novice: www.elektronabava.si/prijava-na-e-novice
Smo zanesljiv partner, tudi v zahtevnih časih!
Stremimo k vaši čim boljši izkušnji in nemotenem poslovanju tudi v času kriznih razmer.
V skladu s smernicami in navodili pristojnih smo uvedli vrsto ukrepov, s katerimi želimo zaščititi tako vas, kakor tudi naše zaposlene. Večji del zaposlenih trenutno svoje delo opravlja od doma, na vseh ostalih delovnih mestih pa se spoštuje protokole, ki zmanjšajo tveganje. Stremimo k vaši čim boljši izkušnji in nemotenem poslovanju tudi v času kriznih razmer.
Na voljo kjerkoli 24/7. Blago z zaloge naročeno do 16. ure dostavimo naslednji dan. Osebni prevzem ali dostava na želeno lokacijo.
Pregled zaloge in pogodbenih cen. Popoln finančni pregled nad računi, dobavnicami in odprtimi postavkami.
Zmogljiv iskalnik artiklov in preprosta navigacija po oddelkih. Zgodovina spletnih naročil in vseh pogostih nakupov.
Ekskluzivne akcije in popusti samo za spletne uporabnike. Program zvestobe z zelo privlačnimi nagradami.
Možnost večih računov uporabnikov znotraj iste organizacije (podjetja). Poljubni seznami artiklov in uvoz iz Excela.
Karakteristike in prednosti inštalacijskega kabla FROR16 Kabel FROR16 je namenjen za fiks...
Vrstna sponka je spojni element, s katerim ustvarimo učinkovito žično povezavo. Povez...
Pekom je prepoznaven po svojemu nenehnemu razvoju novih rešitev in izboljšav najbolj kak...